background

x

Monday, October 17, 2011

ungu-percaya padaku[HD] video clip


sebelum tido aku sempat gak melayan lagu kegemaran aku ni.. bila di tenung balik, botoi ke apa yg diperkatakan? ke hanya janji2 manis seorang leleki.. isunya skang ni motif lagu ni menampakkan si gurlpren yg meninggalkan boy, but why?? musti ada reason kan?? and then disebabkan si gurl ni xnk jd boy pon menyanyi dan berjanji tok setia dan menjaga si gurl

alhamdulilah aku bersyukur sangat sbb aku menemui lelaki yang baik, sweet. yang menerima dan menghargai aku.. aku seorang perempuan terus terang aku katakan selalunya cinta yang aku bagi adalah setia cinta yang mengharapkan perkahwinan, aku jenis yang akan cepat bergantung kepada lelaki yang memberi aku semangat dan mengajar aku erti kehidupan

betul la kata cikgu aku dulu hehehe..lelaki yang baik akan mendapat perempuan yang baik (aku mcm perasan lak) huhuhu xsemetinya ni suma takdir tuhan kita hanya merancang selebihya dia yang tentukan, aku pon bknya baik sgt tp leh la hidop sebagai hamba di muka ni..ceh dah mcm ustazah siot..
kita kene belajar dari kesilapan masing2.. bukan manusia la jika dilahirkan sempurna setiap org ada masalah sendiri so..xpyah la nk lari yang penting cuba selesaikan, penat lak aku dok berceloteh mlm2 ni...dah buleh buka kedai huhu papepon...papai selamat membaca


2 comments:

Stunning Violet said...

bertuahnya cik kila bahagia bersama insan tersayang

hidayah nur syakila said...

hehehe..awak pon bakal dpt..sabar erk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...