background

x

Tuesday, October 4, 2011

open house

Assalamualaikum
sebelum berakhirnya syawal saya sempat menambah lemak saya sebeberapa kilo hehehe... saya sibuk di hujani dengan rumah terbuka kawan2 kelas.. bak kata org tua rezeki jgn di tolak beb.. pasal jgn di cari, dalam sehari hampir 3,4 rumah ada open house fuhh bayangkanla mau x naik berat badan..

ni rumah pertama yang kami pegi..beliau bernama arif hahaha rumahnya kat banting kawasan rumahnya cantik taw. best sgt di tambah plak dengan makanan yang di masak oleh ibunya mmg sedap, saya paling suka tauhu sumbat sedap...gambar xsempat nk amek dh lincin


tengok pon terliurkan, ni ada 1 pic yang membuktikan kelazatan makanan ini. percaya x?? tengok kawan saya yg soang ni bkn main g, xhengat dunia dah hahahaha

cuba tgk saya plak. dah lebih kurang jerr.. hilangla kecomelan saya sebaagai pelajar berdisplin hehehe,

dah selesai rumah pertama kami melancarkan xpdc seterusnya dengan menjelajah kerumah zaidi di sabak bernam.. kuarga dia menjamu kami dengan laksa perghh baik punya, saya mkn sampai berpeluh

kami sempat berposing di depan rumah hahahaha dengan tersisa yang tggal buah cempedak di atas meja

penat sgt..penat makan jer. lagipon perjalanan ke sini mencecah 2 jam, kami asyik mkn dan mkn hehehe

wlupon kenyang posing tetap posing, sempat bergambar dengan kekeyangan yang amat dikhuatiri risikonya hahaha

ni rumah terakhir rumah nik farid yang berada di kuala selangor. fuhh makanan sedap saya yang kenyang ni tergoda untk kali terakhirnya...duduk2 je terus hadap, ramai sgt org membuatkan kami semua lagi lapar hehehe

ni saje yang dapat saya share gan kawan2 yang ternyata lg terbukti kami rasa fun sgt and then we all pulang dengan kolestrol nasib baik x sakit perot melantak sampai tahap.....hehehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...