background

x

Tuesday, December 13, 2011

alamak

hai kawan2..
hari2 hari yang dilalui sambil menunggu detik2 berakhirnya pembelajaran ku di sini (ceewaahh). dari mggu lepas lg aku nk buat entri pasal sorang budak ni sebenarnya, tapi aku asyik hold je memandangkan berokband aku yang lembat cam siput khinzir (ayat sopan sket) hehehe.. so aku buat jelah hari ni..

aku ada tengok cite 'alamak toyol' dlm bulan lepas lg, cite tu mmg best tp bkn tu isunya, sebenarnya mungkin aku sorang je yang xtaw siapa la budak yang melakonkan watak sebagai toyol tu..(cute) hehehe

aku pon search dalam internet siapalah si geragannya budak comel tu..sbb aku ni bukan jenis yang suka membaca paper. aku mcm penah tgk je budak ni tp ingt2 lupa la rasanya cam dalam astro punya channel 'geng bas skolah kot' aku pon xpasti..


nama budak ni 'adik afiq'... mmg bakat lakonan dia menjadi wlupon kita tgk dia xbrckp dalam cite tu just mimic je..yelah toyol mana bleh berckp hahaahha

aku suka la tgk aksi2 licik budak ni dalam 'alamak toyol' mmg hebatlaa.. muka dia cool je kan? rileks je mcm toyol sebenarnya je hahaaha


semoga maju jaya k..blajar rajin2 bye2..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...