background

x

Sunday, August 21, 2011

baju couple


aku skang ni tgh dok belek2 baju couple yang latest, teringin la tgk...cute sgt bila ada yang dh try. sebenarnya trend baju couple ni dah lama cuma aku je yang baru nk beli, dulu tak teringin pon.. harga xla mahal sgt 2 pasang tu dlm rm59 je, pas ni leh la aku try gan si dia hahaha (gelak sambil menaip). kadang2 rasa blog aku ni mcm blog tok wt sale plak..hu3

tengok dalam tenet baju limit arr..xpuas so aku g tgk kt mid ingatkan banyak rupanya sama je. dalam satu gerai tu xsampai pon 50 pasang yg ada, law nk beli pon nk kne order, nk kne tggu and then nk kne g amek, renyah bnyk keja aku xsuka, better beli yg dh ada senang hehehe

kat bawah ni aku ada post baju couple yg sweet, law ada sapa yg trigin tu g beli kt midvalley ikot aku hehehe aku just research je nk taw trend yg latest and mock-up harga t senang langkah berjaga2



serius cute he3 nk try laa


orang sibok nk beli baju raya yang aku sibok nk beli bj couple hahaha





















selamat membeli hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...