background

x

Sunday, December 18, 2011

putrajaya

sebelum menamatkan pengajian aku sempat menghabiskan waktu2 bersama kawan2 aku, kami pergi jusco cheras dulu makan2 dulu pastu beli sushi tok tapow sbb kami nk melepak lama kt putrajaya
betol la kata2 org tua..saat2 belajar adalah saat yang paling best skali di mna kita akan mengenal erti kehidupan, kat entry kali ni aku saje je nk selitkan gambar2 kami bersama
bila difikir2 balik sedih pon ada sbb pas ni kami mgkin xjmpa lg, suma akan mengikut haluan masing2, 3 tahun kami bersam ssh senang bersama, bergaduh bersama..meluncah bersama hahahahah (gurau jer)
ni gambar yang aku amik kt cafe dkt dgn playground, kami punyala syok sampai xhengat dunia.. penat kami seharian tapi xtrasa pon, kejap je masa2 yang berlalu
gambar kami mmg happening kan?? sbb kami menghargai saat bersama bajet la (friend forever) heheehehe, kepada suma kawan2 aku yg xdpt bersama gan aku sorry erk hahahaha (pasan plak)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...