background

x

Monday, November 14, 2011

seat belt

bersyukur ke hadrat ilahi kerana memanjangkan umurku sempat la aku wt new entri tok kali ni, cakap pasal malang ni mmg lah tidak berbau, kejadian yang menimpa diriku kali ni memberi peringatan supaya aku lebih berhati2.... mungkin aku telah berhati2 tp menda nk jadi nk wt mcm ne kan? so pengajaran tok kali ni pakai la seat belt hehehehe..

ni gambar kereta yang terlibat, alamat dan nama dirahsiakan bkn pe tok paparan sahaja, law tengok dari segi kereta nampak cam teruk je kan? tapi alhamdulilah sebab aku dan kwn aku xdepape, just kne saman jela hahaha

takot gak aku waktu kejadian tapi terima kasih bebanyak pada kwn2 sekelas yang sayang dan amek berat pasal aku heheehe sayang jugak kt aku walaupon hari2 kna buli..diorg la yang take over pasal xcident ni,

ni keta kawan aku, tak la teruk sangat alhamdulilah yang penting kami selamat, aku mengalami kecederaan yg agak kecil la jugak wlupon kepala lutut aku bengkak dan dijangkakan akan sembuh selama 6 bulan,

kepala aku plak ok wlupon biot sbb terhentak kt cermin keta, lega sbb cermin keta yang pecah bkn kepala aku, syukran ya allah..


ni la gunanya seat belt so pas ni berhati2 la pastikan anda memakai topi dan tali pingganag keledar untuk keselamatan kepala otak dan kepala lutut hehehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...