background

x

Sunday, November 20, 2011

saje je

aku boring hari ni, aku pon memulakan plan g mkn makanan korea kt midvalley, aku g gan mate aku huhuhu best gak wlupon dalam ujan kitaorg redah jer, penat gak arr.. sbb kne nek tren, perot lak asyik bunyik jo, but we still enjoy

kami tension sebenarnya, asyik piki FYP je, so sekadar nk kuar mkn2 angin xsalah kan, g pon hari sabtu just release jer hehehe. kami borong sakan bkn borong pe pon cuma beli menda mkn je, aku beli sushi paberet aku ni weii...


aku amek je yang mana aku suka, tp yg the best is unagi maa.. yang lain xkisah sangat la aku punya cuchi dah mencecah Rm 12 hahaha bkn makan melantak namanya, ketagih btl aku ada darah campuran jepun kot hahahahaa

ni tat telur kawan aku beli 3 satu seringgit je tp puas hati sbb sedap aku xmkn pon sbb xbrape nk lalu sgt law wktu2 terdesak aku telan jugak



time nk balik sempat gak aku rembat roti ni, aku beli dua je dah xlarat nk makan rasanya, syukur rezeki yang allah bagi untuk aku, cukup sedap hehehee

peace yea...huhuhu mee n my prend (ajaaa ajaaa fighting)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...